Körfez Belediyesi 4 bin aşure dağıttı

Dünya
 

Körfez Belediyesi 4 bin aşure dağıttı

Körfez Belediyesi 4 bin aşure dağıttı

Körfez Belediyesi, her yıl geleneksel olarak gerçekleştirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Muharrem ayı dolayısıyla Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinesinde ilçe genelinde kurulan farklı noktalarda vatandaşlara toplam 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Programın ilk dağıtımı Tütünçiftlik Viyadük Altı'nda gerçekleştirildi. Aşure ikramına Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ve eşi Hatice Söğüt, AK Parti İlçe Başkanı Nurettin Okudan, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. KAZANLAR KAYNADI Kazanlarda özenle hazırlanan aşureyi vatandaşlara kendi elleriyle ikram eden Başkan Şener Söğüt, Muharrem ayının toplumun ortak değerlerini hatırlatan önemli bir zaman dilimi olduğunu belirtti. Başkan Söğüt, “Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir. Aşure de farklı tatların aynı kazanda buluşarak ortaya çıkardığı birlik ve beraberliğin en anlamlı sembollerinden biridir. EN GÜZEL GELENEKLERİMİZDEN Bizler de bu güzel geleneği yaşatmak, hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönül birlikteliğimizi güçlendirmek adına her yıl olduğu gibi bu yıl da aşuremizi vatandaşlarımızla buluşturduk” dedi. Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Vatandaşlar da yapılan ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Körfez Belediyesi 4 bin aşure dağıttı

Körfez Belediyesi, her yıl geleneksel olarak gerçekleştirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Muharrem ayı dolayısıyla Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinesinde ilçe genelinde kurulan farklı noktalarda vatandaşlara toplam 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Programın ilk dağıtımı Tütünçiftlik Viyadük Altı'nda gerçekleştirildi. Aşure ikramına Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ve eşi Hatice Söğüt, AK Parti İlçe Başkanı Nurettin Okudan, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

KAZANLAR KAYNADI

Kazanlarda özenle hazırlanan aşureyi vatandaşlara kendi elleriyle ikram eden Başkan Şener Söğüt, Muharrem ayının toplumun ortak değerlerini hatırlatan önemli bir zaman dilimi olduğunu belirtti. Başkan Söğüt, “Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir. Aşure de farklı tatların aynı kazanda buluşarak ortaya çıkardığı birlik ve beraberliğin en anlamlı sembollerinden biridir.

EN GÜZEL GELENEKLERİMİZDEN

Bizler de bu güzel geleneği yaşatmak, hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönül birlikteliğimizi güçlendirmek adına her yıl olduğu gibi bu yıl da aşuremizi vatandaşlarımızla buluşturduk” dedi. Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Vatandaşlar da yapılan ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve izkocaeli.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.